marți, 10 martie 2009

Imbraca-te pentru succes

"Dressed for success", este prima melodie ascultata astazi de dimineata la radio, a lui Roxette. Sa ne imbracam pentru succes ... hmm! Ma uit la mine, da, evident in tot ce-am facut, exact asta am facut.
Asadar imi creez ziua, si ma imbrac pentru ziua aceasta ca ea sa fie de succes. Ma trezesc, ma uit in jur. Unde sunt? Recunosc unde sunt. Cine sunt? Inca nu stiu cine sunt, dar constiinta imi inunda creierul si imediat realizez unde si ce-i cu mine. Cateva secunde de bulversare si imediat linistea. M-am regasit. Cum ma simt inca nu stiu. E zi? Da e zi. Dar ce zi? O zi fenomenala! Si uite asa incep sa ma imbrac cu prima hainuta. Astazi ne pregatim pentru o zi frumoasa, zambim, a doua hainuta. Astazi va fi o zi splendida, ne simtim bine toata ziua, abia a inceput, e lunga hai sa o implinesc. Voi avea succes, soarele ma insoteste, zambesc, rad, fac ochi dulci si mai vedem. Imi indrept ochii spre fereastra, vad zorii zilei, cam tarziu nu conteaza. Odihnita? Da, odihnita. Sanatoasa? Da, sanatoasa. Inca lenevim, deci ziua aceasta am hotarat cum sa fie, pai atunci la treaba. Hopa la oglinda, mai sa fie! Frumoasa? Tot frumoasa. Un zambet pe buze, si de acum startul unei noi zile, acestei zile.
Ce-am lasat la dospit in mintea mea aseara inainte de culcare? Am gasit raspunsurile? Daca da, perfect inca o situatie e rezolvata. Daca nu, gandurile vin cu aceeasi intensitate, putin mai coerente, mai asezate, dar sclipitoarea solutie inca nu, nici o problema, le parasim pentru moment. Nu ne concentram asupra lor ca mai mult incurcam! Lasa-le, isi vor gasi rezolvarea. Tot ce gandesti cu adevarat conteaza! Si conteaza intr-un fel in care iti afecteaza viata in fiecare zi.
Superb, pentru ce sa faci evaluarea zilei la finalul ei!? Ziua mea este tot ceea ce presupun eu ca-mi va aduce, ca-mi va face. Acum sunt pe cale sa ii fac eu asta ei. Sa lasi viata sa ti se intample ar fi iresponsabil, dar sa creezi viata pe care o traiesti e cu adevarat un drept. Daca ne preluam responsabilitatea asupra felului in care ziua noastra se va petrece, atunci la sfarsitul zilei, ne bucuram de rezultatele acestei experiente, in loc sa ne plangem ca am fi putut sa o facem mai buna. Este un act de responsabilizare.
Asa ca de ce sa nu construim niste ganduri care vor crea o zi care sa aduca splendoare si frumusete si ingenuitate si fericire si bucurie si orice alte aventuri pe care am vrea sa le traim.
Creaza-ti ziua, imbracandu-te pentru succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu